Home / Antrenamente

Antrenamente

Step Choreo

Un antrenament cardio distractiv format din pași de bază de aerobic combinați pe ritmul muzicii. Arderea grăsimilor, eliberarea endorfinelor și reducerea stresului sunt garantate.

HI-LO

O oră de aerobic care are ca scop cresterea ritmului cardiac și stimularea oxigenării în întregul corp. Prin combinarea mișcărilor low impact cu cele high impact într-o coregrafie de nivel mediu spre avansat, îți vei îmbunătăți coordonarea, vei arde grăsimi și vei avea mai multă energie.

Step Functional

O oră de step aerobic în care ne folosim de greutatea corporală pentru efectuarea exercițiior, singurul accesoriu fiind stepper-ul. Are ca scop principal tonifierea zonelor lower body și CORE.

Funcțional

Un antrenament solicitant, cu exerciții de tonifiere structurate pe grupe musculare (lower body, CORE și upper body) și executate fără accesorii. Acestea sunt combinate progresiv pentru reglarea posturii, creșterea masei musculare și pierderea în greutate.

Pilates

De mai bine de 100 de ani, de când exercițiile Pilates au fost dezvoltate, au ajutat și continuă să ajute milioane de oameni, în recuperare și în dobândirea unei forme fizice bune. Tehnicile de respirație, controlul mișcărilor, concentrarea, precizia și fluiditatea sunt elemente ce alcătuiesc un antrenament care lucrează întreg corpul, atât la nivel fizic, cât și la nivel psihologic.

“În 10 ședințe vei simți diferența, în 20 de ședințe vei vedea diferența, iar în 30 de sesiuni vei avea un corp diferit.„ – Joseph Pilates

Kangoo Jumps

Apărut în anii 90′ , Kangoo Jumps este unul dintre cele mai practicate sporturi din ziua de azi. Folosirea unor ghete speciale și combinarea unor exerciții de jogging, tae bo și aerebic este un factor esential care ajută la slăbitul rapid, îmbunătățește funcțiile cardio-vasculare, dar are efecte benefice și asupra mobilității articulațiilor, iar numărul caloriilor consumate, între 150-200 în doar zece minute.
Numele este dat unor perechi de ghete prevăzute cu arcuri și benzi speciale, care, la fiecare mișcare, se întind și revin la poziția normală. Talpa absoarbe șocul cu solul și atenuează cu cel putin 60 % impactul asupra gleznelor, genunchilor, șoldurilor și spatelui.